Cyberrymden

 
God morgon cyberrymden. Jag förärar stunden med något sånär som ett hej. Låter stunden som är given att glädjas med några få ord. För den som har en mörk så som en ljus morgon. Hur det är för mig vet jag inte ännu. Fråga mig i eftermiddag eller ikväll för att vara mer säker. Det är som sagt för tidigt för mig att bestämma mig hur det är. Min kropp och min knopp har inte vaknat ännu även om jag vaknade före larmet ringde.
Vet bara att jag och K med k ska kolla i batikböcker under dagen. Har varit småsugen att göra något med batik en längre tid nu. Och K med k har några batikböcker som hon ville visa mig. Så dagen kan bli bra trots allt. Men det återstår att se.
Publicerat: 2013-04-24 @ 07:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!