Bättre sent än aldrig

Onsdagen är till ände och jag har kommit till skott lite sent med vissa saker och tidigare med andra. Har egentligen inte hänt så mycket under dagen. Tråkiga ting och tråkiga saker, händelselöst med andra ord. Men det är så ibland har jag hört.

Han städa undan lite i eftermiddags efter jag kommit hem. Tyvärr fick jag ha begravning för min orkidée som åkte i golvet för sjuttioelfte gången. Den här gången klarade han inte av det hela längre. Så det vara bara att ha begravning och hoppas på bättre tider med nästa orkidée. Elza kom över en stund under kvällen? Eller ska jag säga tidiga kvällen och blev kvar långt efter vad som skall betraktas kväll för min del. Nu t.ex är natti natti egentligen för min del och jag borde vara i sängen. Men ack och ve för det är jag inte. Men snart så, ska bara fixa små ting innan jag går och fradgar kudde.
Publicerat: 2013-04-03 @ 22:32:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!