Utöver det som varit kommer det som kan vara

Lugn och stillsam dag där inget händer. Har taigt dagen som den kommit och bara knatat runt i lägenheten. Har inte känt för att göra något alls även om jag vet att det finns saker som borde göras. Men det kommer fler dagar då inga måsten finns, då kan man ta tag i saker som borde ha blivit gjorda.

Imorgon är det dags att ta tag i tjurens horn och gå tillbaka till verkligheten igen. Önskar dock att helgen kunde ha varit lite längre än vad den är. Det är så mycket som kommer att ske den här veckan känns det som. Imorgon blir det keramik på eftermiddagen och det återstår att se om jag kom med i släktforskarkursen som börjar imorgon förmiddag. Håller tummarna för jag känner att jag vill gå där för att lära mig mer om släktforskning. Har dock inte hört något ännu om hur det blir. Det återstår att se helt enkelt.
På tisdag blir det att bege sig till arbetsförmedlingen för ett två timmars långt besök. Ser inte fram emot det då jag inte har så mycket till övers för dem där. Det är ett gäng får som inte vet var de ska ta vägen.

Team Hoffsten och Linköping är fortfarande kvar i körslaget vilket jag inte trodde dock att de skulle få vara. Även om jag hade hoppats på det. De gjorde två riktigt bra nummer och nu får vi bara hoppas att de klarar sig till final.

Publicerat: 2012-09-30 @ 13:27:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!