Ringsmycken vs förkläde

Dagen har varit intressant på många sätt och vis. Dagen började dock med att vi var portade från vårt rum och istället var vi hänvisade till vindsrummen under förmiddagen. Men trotts detta har jag hunnit med en hel del. Under förmiddagen påbörjade ett nytt projekt och det var mer intressant än vad jag trodde. Testade nämligen på att göra ringsmycken och det var roligare än vad jag trodde. Har dock inte kommit så långt ännu då det ska bli ett halsband. Får helt enkelt fortsätta imorgon och och resten av veckan. Enligt Mr P har jag tydligen fallenhet för det. Han kollade över så att jag stängt alla ringar, och det var bara en som han fick hjälpa mig med att stänga.
Under eftermiddagen påbörjade jag en ny stickomgång. Det blir givetvis en ny tröja men jag kommer att ha det som ett sidoprojekt ett tag framöver. Samt och kanske viktigast (eller inte) påbörjade jag ett syprojekt. Håller på att syr ett förkläde som jag ska ha när det är keramik eller andra saker som det kan komma att bli användning för.
Publicerat: 2012-09-25 @ 18:26:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!