Mörkbeläggning

Ute är det mörkbeläggning och kyligt. Tycker inte om att det blir så mörkt så fort. Hänger inte med längre och det knappt man hinner vakna när det är dags att gå och lägga sig igen.
Har varit hemma hos far och ätit god mat och spelat bingolotto. Bättre än så här har inte denna söndagseftermiddag/kväll för min del. Mitt liv är så fruktasvärt tråkigt och trist. Ska bli så skönta att det är måndag imorgon. Då händer det saker hela dagen. Stort sätt kanske ska tilläggas. Man vet aldrig vad som händer i hönsgården då det är skock vilda höns som virrar runt och försöker hitta på saker. Dessutom har vi ju två tuppar i hönsgården och då blir det livat kan jag tillägga. För övrigt kanske det inte händer mer spännande saker i mitt liv.
Har insett att jag måste börja göra mer saker så det händer mer än så. Ett riktigt TRIST och TRÅKIGT liv det har jag det. Men men...det blir ju inte bättre än vad jag gör det till. Det är ingen annan som gör det mer spännande än jag själv.
Publicerat: 2012-09-30 @ 20:34:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!