Lördagspyssel

En lugn och ganska lagom lördag utan större bekymmer. Skönt att kunna sova lite längre även om jag vaknade vid åtta imorse och var klarvaken. Men men det är väl sådant man får ta när man börjar bli gammal antar jag.
Har varit hemma hos mor idag och fixat det sista med systers present. Åt lite god mat och äppelkaka till fikat. Mums. Efter det gick mor och jag iväg för att posta systers presenter. Så snart får hon sina paket. *ler* Frågan är nu vad man ska hitta på. Har ingen aning om jag ska vara ärlig och jag känner mig lite rastlös. Ikväll blir det till att titta på Körslaget och heja på team Hoffsten och Linköping. Det återstår att se om man känner igen någon av dem som är med.
Publicerat: 2012-09-08 @ 18:02:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!