Böcker utan bokhylla

Lördagen har varit lugnt. Kom upp relativt tidigt imorse och vid tio tiden följde jag med far och Kerstin till Lennarts lägenhet för att städa lite och kolla över vilka böcker jag ville ha. Så nu har jag mer böcker än vad mina bockhyllor klarar av har jag insett. Men jag sitter och funderar över hur jag ska få upp böckerna i bokhyllorna. Det ska gå det har jag gett mig an på.
Under eftermiddagen har inget hänt och inget kommer att hända heller. Snart är det dags för att sätta sig framför TV:n och kolla på körslaget och heja på team Hoffsten.
Publicerat: 2012-09-22 @ 17:07:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!