Bakom mörka regndroppar sker det under och plannering av bröllop inom strikta kärlekslåtar

Dagen  har varit fylld med galenskap och mycket skratt. Kan inte riktigt förklara vad som har hänt under dagen men roligt har det varit iaf. Det har även kommit så långt att mitt framtida  bröllop har börjats planeras till så stor grad att uppgifterna har delats ut till stort sett alla.

Musiken har även gått varm under förmiddagen eller ska jag säga hela dagen. Allt från Senead O´Connor till Elvis Presley och ragtime. Kan inte bli bättre än så här och blandningen har varit stor. Stackars Mr och Mr P som har fått stå ut med romatisk snyft musik samt musik på iriska. Men vad kan man göra när man sitter i ett rum fylld med bara hönor?

Har även hunnit med att sticka färdigt tröjan jag har hållt på med en tid samt en orm som jag har pysslat flyktigt med en längre tid. Det sa bara "tjoff tjoff" så var det klar och jag är riktigt förvånad själv om jag ska vara ärlig. Är även stolt då jag inte har lyckats få till en tröja så bra som denna. Och ja jag har gett mig en klapp på axeln också så det är inte glömt.

När dagen var slut sprang jag runt på Myrorna ihop med H och spanade lite. Hittade två i en vantar som jag fastnade direkt för. 30 kr för ett par vantar är helt okay. Vi hittade även en passande docksäng som vi gärna vill införskaffa till vårt vuxendagis som vi ska göra ordning och sedan skicka till barnhemmen i Polen. Både H och jag var helt lyriska och nu hoppas vi bara på att Mr P ger klartecken till oss på måndag.

 

 

 
 
Publicerat: 2012-09-21 @ 18:48:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!