Ananassvung och fredagshumor

Fredagen är slut efter en massa konstigheter och humor snett under bältet. Inte helt kanske men det lutar åt det hållet och tydligen är det mitt fel eftersom jag började det hela förra torsdagen. Inte för att jag bryr mig så mycket då de andra hakar snällt på och kan bli värre än vad jag är. Mr P är nog den som hakar på fortast möjligast och tja...vad kan man säga?
Har aggerat som sändebud med under dagen, fick springa runt och visa saker, hämta och lämna saker samt att inhandla lite ingefäragodis som vissa ville ha tack vare att jag talade om att jag själv skulle inhandla det. Men men det är som det är och jag ska inte klaga. Har suttit och sytt dockkläder åter igen och det har varit mer eller mindre pilligt och irriterande då symaskinen inte ville som jag ville samt att tyget gärna kycklade ihop sig. Har även ihop med Mr P fotat alla saker vi gjort till barnhemmet då dem som lämnar allt åker till Polen den 20 september. Vi är några stycken som har lite småpanik då vi vill gärna få ihop tillräckligt med dockkläder till dockorna. Under förmiddagsfikat hade vi ananassvung då vi åt färsk ananas och mini ananaspajer. Mycket trevligt och några av hönonorna provade mitt goda karamellte och tyckte att det var ett speciellt te...
Imorgon blir det av att åka hem till mor under dagen för att fixa lite inför lillsiz present. Undrar vad hon kommer att säga, önskar att jag kunde se hennes min när hon öppnar dem. Får be herr katt fota lite kanske.
 
Dockan Davids nya outfit. Nu är han redo att inta stranden som en hipp docka.
 

 
Publicerat: 2012-09-07 @ 19:12:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!