Underliga dag med telefonsamtal

Dagen har varit underlig på så många olika sätt. Dagen har varit fylld med många olika sätt och saker. Under förmiddagen satt jag och pysslade med ringsmycken, är inte riktigt klar med halsbandet ännu, men hann med två olika hängen till halsband.
Under eftermiddagen var det att sticka lite, samt fixa lite till det nya förråd vi ska ha för att förvara våra saker.
Fick även ett samtal från Mr P där han sökte L då hon inte svarade i sin telefon och därför springa genom hela huset för att hitta henne. Mr P skrattade och tyckte att jag förtjänade det.
Har även suttit i telefon in någon form av undersökning och jag blev inte klokare på det om jag ska vara ärlig.
Publicerat: 2012-10-30 @ 18:34:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!