Trötta spekulationer

Kvällskvist och jag är tröttare än tröttast även om jag besitter en hel del energi fortfarande även om klockan börjar närma sig 21.00. Ja ja inte mycket att göra åt, får bara hoppas att jag lyckas somna ikväll. Har varit några kvällar nu som jag har haft svårt att somna, därefter har jag dessutom sovit oroligt och vaknat varje timme. Inget roligt, men kanske ett nödvändigt ont man måste gå genom här i livet.
Dagarna börjar närma sig sitt slut och början på något nytt. Vill inte räkna ner ändå gör jag det. Undrar varför jag gör det?! Jag vet att jag inte är ensam om det men ändå. För mycket spekulationer nu det inser jag själv. Om en månad och 12 dagar går man in i tant åldern.
Publicerat: 2012-10-07 @ 20:23:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!