Tjänstemän vs Arbetare

Det känns som det är femte eller sjunde världskriget i huvudet på mig för tillfället. Har så mycket på gång och så mycket att tänka på att jag inte vet var jag ska börja eller var jag ska sluta. Det är en ända röra och ärligt talat vet jag inte om jag ska gråta eller inte.
Förmiddagen kändes helt fel och avvikande på så många nivåer. Morgon och veckomöte som pågick vet inte hur länge. Inte för att det kom upp speciellt mycket nytt på tavlan. Men intressant var det på olika sätt. På eftermiddagen tillbringade jag hela eftermiddagen på af för att få svar på alla tester jag gjort. Ingen upplyftande eftermiddag kan jag påstå och inget som jag egentligen redan visste. Nu är bara frågan hur mycket af egentligen kommer att hålla. Jag hyser inga föga förhoppningar angående det och lär inte göra det i framtiden heller.
Nu sitter jag hemma och undrar hur personer med rang på vissa företag kan fungera. Blir inte klok på dem och de är sådana teoretiker och tjänstemän som inte riktigt förstår hur en arbetare har det på sitt arbete, eller så har de bara förträngt hur det har varit när de själva var vanliga arbetare.
Idag är det en riktig klagodag och jag skyler det inte heller för den delen. Jag måste medge att det är skönt att få ur sig allt när det känns hopplöst. Inte för att det är hopplöst men det känns så iaf. Den här veckan har inte direkt börjat bra när det gäller vissa saker. Får bara hoppas att morgondagen blir bättre och att sydamerna som har vårt "rum" imorgon förmiddag inte klagar allt för mycket för att det är för "rörigt" när de själv ställer till det.
 
Publicerat: 2012-10-22 @ 17:32:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!