Spring hit och dit upp och ner i regn och rusk

Dagen har varit förvirrande på många sätt och vis. Har sprungit fram och tillbaka till arbetsförmedlingen känns det som och jag kan inte säga att jag blev något klokare på det. På förmiddagen var det besök på af för att göra de sista testerna och på eftermiddagen var det för ett uppföljningsmöte för att man är inne i "fas 3" som det tydligen heter eller inte heter. Blir inte klok på det här snart, var mer vimsig efteråt än innan. Hur ska det här gå? Inte bra känns det som om jag ska vara ärlig. Men man får ta ett steg i taget. För övrigt har det inte hänt så mycket under dagen. Har fått mer skavsår i öronen även om jag är van vid tjattret nu. Förmodligen kommer vi få en ny höna i hönsgården. Fan snart kommer vårt rum vara överfullt och vi kommer ligga avsvimmade på golvet för att vi inte får någon luft. Då kan ni kanske förstå att vi är många i ett någorlunda halvstort men ändå litet rum.
Imorgon blir det nya tag uppe på vindsplan på förmiddagen och på eftermiddagen får vi gå ner till vårt lilla krypin igen. Vad som händer och fötter då vet jag inte, men jag känner på mig att A och L hittar på något. Ska ta med mig mina stickor med nr 15 och visa för MA som stickar med stickor nr 10 nu. Sa tidigare idag att hon kanske vil ltesta på och sticka med större stickor.
Publicerat: 2012-10-15 @ 19:31:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!