Somliga går med trasiga skor

En halvdan dag som bara har varit långsam och seg. Det börjar med att jag försover mig och sedan har det gått upp och ner hela dagen. Får väl nöja mig med att dagen var fylld med solsken och glada ansikten. Det har dessutom varit kallt och ruggit ute, inget för att jag ska klaga. Men inget jag vill ska hända.
Har suttit och sytt juldukar för fulla muggar. När det bestäms att det ska bli löpare för hela slanten så får det bli som det blir. De är inga korta på något sätt. Satt säkerligen i en evighet bara genom att nåla dem. Hann med två stycken så nästa vecka blir det till att göra de andra två så att det blir gjort. Börjar få idétorka på vad jag ska göra nu. Nästan som om jag går med trasiga skor genom en snårig skog.
Publicerat: 2012-10-26 @ 18:35:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!