Solskensglans

Dagen har paserat som om ingenting har hänt. Har tillbringat dagen med att begrunna den prakt som hösten kommer med. Vet inte varför, men jag tycker att hösten är helt underbar på så många sätt. Givetvis tycker jag i mellan åt att hösten är rena rama pesten. Men nu är jag på ett bra humör och känner hur idéerna sprudlar. Har suttit och skrivit mellan varven när jag inte kunnat begrunna det vackra blåsiga vädret utanför.
Dock var det en stund i morse som jag blev lite butter, strömmen försvann för en tid och datorn bara slocknade. Var bara tur att jag hann spara det jag höll på med. Snart är det dags att gå till tvättstugan och får bara hoppas att maskinerna fungerar som de ska. Willhem är inte direkt den hyresvärd som underhåller tvättstugorna. Inte för att de gör så mycket annat heller för att förbättra hushållen och de yttre områdena. Ja ja ska kanske inte klaga för det blir ju inte direkt bättre.
Den här helgen ska bara begrunnas och betraktas och inte göras så mycket.
Publicerat: 2012-10-27 @ 15:19:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!