Smegol för hela slanten

 
Insåg för någon timme sedan att jag glömde ett par saker. Det blir så här när glömska Rut får härja fritt i skallen. Inte lätt när man är så många på en och samma gång.
Jag hoppas att min urna blir bränd en sista gång nu när den är glaserad så att man kan få ta hem den. Sedan får man se om det blir en present, och eller julklapp. Sedan hoppas jag att min lilla Smegol är skröjad så att jag kan glasera honom och sedan bränna honom igen. Det dröjer dock två veckor till nästa gång vi får ha keramiken och tyvärr den sista gången också. Men om vi själva fick bestämma skulle vi få fortstätta till jul. Men man kan inte alltid få som man vill. Så tills vidare får ni nöja er med bilder på den riktiga Smegol tills jag får hem min version av honom. Det säger väl hur jag är eller hur?
 
 
Publicerat: 2012-10-29 @ 19:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!