Lugnets lugna dag

Har varit en lugn dag då jag bara suttit och bara varit. Har inte haft lust eller ork till att göra något alls. Helt okay för min del och har låtit helgen bli en stillsam helg. Lite besviken att gårdagen blev som den blev. Det finns inte mycket man kan göra när ödet bestämmer sig för att vara med i leken.
Team Hoffsten vann tyvärr inte körslaget igår, utan kom på en väl andra plats. Dock tyckte jag att de borde ha vunnit då de var betydligt bättre än Vetlanda kören.. Inget man kan göra åt heller och det var roligt att Linköping var med och visade upp sin bästa sida.
Snart dags att bege sig hem till far och äta mat och sedan bege sig till faster. Denna söndag ska bli en bingolotto söndag och man får hoppas att man vinner något. Men som vanligt kommer jag antagligen inte göra det. Fast det är ju klart, jag kommer hemifrån och det är alltid något. Imorgon blir det till att återgå till det normala och vuxendagiset. Ska även till af och sedan får man hoppas på att det tar ett tag innan man ska dit igen. Jag ska dock aldrig säga aldrig då man aldrig vet vad de får för sig.
Publicerat: 2012-10-21 @ 11:55:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!