Jagad av det dagliga skrattet

Ännu en dag till ända och jag känner mig faktiskt ganska nöjd med dagen. Har varit både effektiv och smått lat på en och samma gång. Dagen har varit långsam och oerhört snabb på en och samma gång. Svårt att förklara, men så har det varit. Tiden går ju fort när man har roligt som man säger.
Himlen har varit klarblå och solen har lyst nästan hela dagen, det har speglat mitt humör på ett och två sätt samtidigt som det inte har det. Skrattet har legat nära till hands och det har delats på en mängd skrattsalvor under eftermiddagen. Har hunnit med att sy en klänning samt en kjol och blus till dockan Anna. Har en tredje klänning på G men den kommer att bli klar imorgon förhoppningsvis.
För övrigt vet jag inte vad som har hänt egentligen, dagen har varit relativt händelselös samtidigt som det har hänt saker som är svåra att gå in på genom ord samtidigt som de är svåra att förklara. Resterande av dagen kommer gå som smort på sparlåga och vem vet vad som kommer att hända.
Publicerat: 2012-10-17 @ 17:22:25


2 kommentarer
Postat av: Anna

Är jag en docka?? *skratt* Skämt o sido. Tur man inte är det med tanke på hur småbarn brukar behandla dem.

Svar: Nej vad jag vet så är du inte det. Ja kan man lugnt säga, de brukar inte vara så varsamma.
Milliz

2012-10-17 - 17:51:36 | URL: http://imaginerium.blogg.se
Postat av: Tessa

Låter som du har haft en bra dag. :-)

Svar: Det kan man säga att jag hade.
Milliz

2012-10-18 - 16:58:38 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!