Hemmavid

En dag som inte har hänt speciellt mycket. Eller ska jag säga ingenting alls. Stannade hemma idag från "jobbet". Har haft stans värsta migrän som släppte lagom till eftermiddagen även om jag känner av migränen fortfarande. Det är mer som om någon skrapar lätt med fingrarna på pannbenet. Kände av migränen redan igår men trodde inte att det skulle bli något alls.
Har varit hemma hos far och ätit så jag har fått friskluft och mat i mig. Så jag känner mig någorlunda bättre. Kan kanske vara så att jag håller på att få en förkylning. Hoppas dock på att det inte är så även om jag är medveten om det då förkylningen har gått runt och runt på Medborgarskolan.
Publicerat: 2012-10-10 @ 18:56:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!