Glada dagar med skratt

 
 
Dagen har varit underlig och så skrattretande på en och samma dag.  Har varit relativt produktiv under dagen, har sytt ett litet barntäcke (lapptäcke), en kjol med en blus till och färdigställt en klänning. Så man kan säga att jag inte har varit på latsidan.
Dagen har även varit fylld med glada och hysteriska skratt. Damerna har fått mig att skratta och bli galen på mig själv på en och samma gång. Har även fått leva upp till mitt persontecken som jag fick under en av praktikperioderna jag hade när jag läste i Tidaholm. Så man kan säga att tecknet "generad" passar utmärkt på mig. För jag fick utstå en hel del som gjorde mig VÄLDIGT generad. Och de som känner mig vet att jag lätt blir just det.
 
Under de sista timmarna var vi några stycken som hade ett djupt samtal om moraliska predikningar, guds existens osv. Givande givetvis, men samtalsämnen man i vanliga fall undviker då nästan inga har samma åsikter. Det kändes att det var tur att det bara var vi som satt och pratade. Om hela gruppen hade varit där kunde det ha blivit galet. Nu ska jag bara sitta ner och ta det lugnt för det kan jag behöva efter den här dagen. Ska bara komma ihåg att ta med mig kameran imorgon så att jag kan fotografera det jag har gjort.
 
Publicerat: 2012-10-18 @ 17:44:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!