En lat mans dag

Dagen som har gått har jag inte gjort mycket för fem öre. Har plaserat mig själv i soffan framför TV:n med stickningen i högsta hugg. Redan när jag vaknade bestämde jag mig för att inte göra något alls idag. Trots att jag har en hel del som jag borde göra. Men det får bli en annan dag. Bäst att njuta nu när det fina vädret finns utanför. Funderar på att senare ta en promenad medan det fina vädret håller i sig. Frågan är bara vart jag ska gå, finns ju inte så många fina strövarstråt här i Skägget.
Just nu skall jag se på film (Sex and the city 2) och bara vara. Vad som händer sedan har jag ingen aning om. Låter ödet ta över och bestämma. Det kan ju bara sluta på två olika sätt. Det är helt klart en lat mans dag.
 
Publicerat: 2012-10-06 @ 15:54:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!