Dust med saxen under det starka lampskenet

Sitter nu hemma och pustar ut efter dagens strapatser. Egentligen har det inte hänt så mycket idag som man kan tyckas tro. Har suttit och yrt runt med garn och stickor som ständigt bråkade och rymde sin väg. Kröp runt ett X antal gånger på golvet för att få tag på både garn och stickor. Var även tvungen att ta fram saxen och klippa bort några tovor i luggen. Det slutade med att en av damerna fick hjälpa mig att jämna till luggen. Så nu sitter man med lugg igen. Inget jag egentligen velat, men är man tvungen så är man. Dagen har för övrigt gått väldigt långsamt och alla har gått på sparlåga. Det märks att tuppen inte befinner sig i hönsgården och att han har varit bort hela veckan. Men vi tycks överleva ändå tror jag. På fredag då gäller det att jobba hemifrån då alla på Medborgarskolan är i Jönköping. Det blir även så att jag befinner mig på Glasögonmagasinet för att kolla synen, samt ett besök på banken för att införskaffa ett nytt ID.
Publicerat: 2012-10-03 @ 16:21:50


2 kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Grym blogg! Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

Svar: Tack så mycket. Jag vet inte riktigt vad en bra blogg kan innehålla. Skriv vad du själv tycker om, din vardag osv. Det är svårt att säga men det är upp till var och en.
Milliz

2012-10-03 - 22:38:29 | URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Tessa

Ett givande och småroligt inlägg. Alltid lika roligt att följa dig och läsa om vad du gör om dagarna.

2012-10-04 - 22:17:05 | URL: http://tessameddetmesta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!