Dag med sysslor och besök

En söndag fylld med sysslor och ett mycket trevligt besök av mor. Dock är inte dagen över för min del då jag har en del kvar att göra. Började dagen med att vakna med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig. Mycket roligt, eller inte alls. Sedan var det bara att ta på sig och bege sig till centrum för att handla hem lite nödvändiga saker. Inte för att det var speciellt roligt att bege sig ut då vädret har varit rent ut sagt pissigt värre. När jag väl kom hem blev det till att sätta på Beatch boys och börja städa. Så nu har man en nystädad lägenhet och det är alltid trevligt. Fast jag förstår inte varför det ska ta sådan tid att städa trots att lägenheten inte är speciellt stor. Vid halv två kom mor över och jag hann precis dammsuga färdigt och påbörja ställa tillbaka allt igen. Satt och fikade och pratade en del. Vid fyra var jag tvungen att påbörja mitt tvättande vilket håller på fortfarande. Men snart är jag färdig och då återstår det att plocka in all tvätt, samt lägga kroppen i blöt. Längtar så efter att få lägga huvudet på kudden.
Publicerat: 2012-10-14 @ 19:40:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!