tvättstugan utan koppel

Idag har man tvätt stugan och det känns skönt att få koppla bort en del tankar jag har. Slippa irritera mig över att jag har ont i munnen. Inte för att det är så farligt nu som det var i torsdags när bedövningen släppte. Datorn lever fortfarande sitt eget liv och låter mig bara komam åt bloggen för tillfället. När och om jag kommer ut och åt internet igen har jag ingen aning om. Jag behöver mer hjälp med det här. Behöver ett kunnande långt utöver mitt eget för jag fattar inget alls.
Nej dags att bege sig till tvättstugan och tvätta lite kläder. Någon gång måte jag ju börja och varken Inge eller Inga gör ju det åt mig. Konstigt det där....
Publicerat: 2012-11-10 @ 15:46:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!