Tvättstugan och skräckfilms kväll

Kvällen är snart till ända och det är snart dags till att gå och lägga sig. Har hunnit tvätta klart allt jag hade och det var till och med tid över när jag väl var klar. Inte ofta det händer, men ibland så.
Jag sliter fortfarande håret av mig när det gäller datorn. Nej får helt enkelt ringa till svågern när han väl är hemma för jag reder inte ut det själv. Jag kan lite om mycket men detta går över mitt huvud.
Har tillbringat kvällen med att fixa lite med en eventuell julklapp samtidigt som jag har tillbringat tiden med att titta på skräckfilm. Har ju lånat ett x antal av madam C.
Imorgon blir det av att gå hem till far då det är farsdag och allt. Ska även äta middag och spela bingolotto där, får väl ta det som det kommer antar jag. Hon kommer också och det är väl inte lika roligt. Men jag får sätta på mitt bästa leende och få det överstökat.
Publicerat: 2012-11-10 @ 21:25:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!