Söndagste

Sitter nu hemma i soffan med en stor kopp te i knät och försöker komma underfund med vad jag vill göra med resten av kvällen. Det finns inte så mycket att tillägga just nu så för vad jag vill och inte vill göra. Kom hem från mor vid halvtvå tiden och det var rätt skönt att få komma hem igen. Visserligen är det alltid trevligt att vara hemma hos mamma men det är även riktigt skönt att få komma hem igen.
Imorgon är det en y dag, en ny vecka och en massa andra saker som händer. Ska till arbetsförmedlingen imorgon och prata med min handläggare och psykologen. Men jag vet inte riktigt vad det egentligen ska leda till. De svar jag fått från alla tester jag gjort visste jag redan från början. Det gör mig inte riktigt klokare om jag ska vara ärlig. Dessutom så har jag inget förtroende för dem heller. Det har hänt alldeles för mycket de senaste åren för att jag ska kunna eller låta mig lita på dem eller ha förtroende för dem. Det skeppet brände dem fär en himla massa år sedan. Samt andra saker som har hänt bara den senaste månaden. Vilket jag inte vill gå in på just nu här av olika anledningar.
Publicerat: 2012-11-04 @ 16:20:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!