Pigg som en nötkärna

Klockan är runt 22.00 snåret och i vanliga fall brukar jag vara lika trött som en slö yxa. Men tyvärr är jag lika pigg som morgonsolens strålar. Hur ska jag lyckas somna nu? Är det för att jag har sovit bort stort sätt hela dagen och min migrän? Antagligen är det så, men migränen är faktiskt borta. Peppar peppar ta i trä...får bara hoppas på att den inte kommer tillbaka på ett bra tag.
Det blir att återgå till vardagen igen och jobbet som väntar. Ska bli skönt att få återgå till det normala även om jag bara var hemma en dag. Men är man en rastlös själ så är man.
Imorgon blir det nog till att göra färdigt mosaiksakerna jag håller på med samt lite ringsmycken. Kan knappt bärja mig. Undrar varför det är så egentligen!

Lägger upp lite fler bilder från i lördags...de kommer pö om pö då jag får klämma in det mellan tiden jag har och hur bra eller dåligt mitt minne är!
 
 
Publicerat: 2012-11-26 @ 21:54:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!