Onsdag i tystnad

En dag till har gått till ända och jag har kanske tillbringat min allra första onsdag i total tystnat. Men det har känts skönt på olika sätt. Har varit hemma idag då jag inte har mått så bra. Huvudet har retat gallfeber på mig samt mina fötter har varit mer eller mindre bråkiga av värsta sort.
Nu när huvudvärken har släppt och fötterna är inlindade i gud vet vad känns allt bättre. Har funnit en inre ro som lär ta slut någon gång under kvällen. Men jag känner att rastlösheten tar sig smygande fram i skuggorna. Får dock ta det som det kommer, finns inte så mycket som jag kan göra åt just ändå. Imorgon blir det återgå till vardagen igen och göra det bästa av det som komma skall. Imorgon ska jag även till tandläkaren, huga huga vad jag fasar för det. Kan dock inte dra mig ur det ändå för det är något jag måste göra om jag vill behålla mina tänder.
Publicerat: 2012-11-07 @ 16:03:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!