Migrän

Urg urs och fy...vaknade imorse med världens migrän och det är inte roligt alls kan jag tala om. Den var så kraftig att synen försämrades så pass mycket. Det var bara tur att jag lyckades ringa och sjukanmäla mig. Nu känns det bättre även om huvudet känns som en dov bomullstuss som har doppats i vatten allt för många gånger. Inget vidare och det är inget jag önskar någon kan jag tala om. Får bara hoppas på att det släpper helt och låter mig åka till jobbet imorgon. Har ingen lust att stanna hemma en dag till och inget tålamod för det heller. De få timmar jag varit vaken nu har jag varit mer än bara rastlös och orolig i själen. Så typiskt. Men jag får väl vara glad över att det inte var värre än så här.
Publicerat: 2012-11-26 @ 15:34:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!