Farstun in från det svala mörker som visar sig

Jaha...då var helgen slut för den här gången. Undrar vart den har tagit vägen och varför det alltid går så fort när det är helg. Önskar att helgen kunde få vara minst två dagar längre. Kan dock inte få allt som man vill här i världen.
Eftermiddage och kvällen hos far gick bra trotts de dova känslor jag hade innan inför vissa. Givetvis vann jag inget, men det visste jag ju redan att det skulle bli så. Åt en god middag och mer kan man inte begära eller hur? Med andra ord blev kvällen trevligare än anat. Imorgon blir det till att bege sig till "jobbet" igen och imorgon har vi även sista gågen med keramiken. Lite tråkigt då det har varit riktigt roligt med keramik. Får bara hoppas att det blir fler gånger och med M som vi har haft förut istället för K som vissa andra tycks tro att det ska gå bra med. Men K har inte hållt på med keramik så mycket så att hon kan lära ut. Men men vi är ju bara ett gäng käglor som de högre bowlar med varje dag. Nej nu ska jag stiga in i farstun som stänger ute det svala mörker som har kommit för några timmar sedan.
Publicerat: 2012-11-11 @ 21:54:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!