Farsdag

Idag är det farsdag och jag ska snart bege mig hem till far. Ska bli intressant ur vissa aspekter och ur andra aspekter kommer det bli jobbigt.
Får bara hoppas på att jag vinner något på bingolotto, men det är föga troligt då jag sällan vinner något stort. Men jag ska väl kanske inte skratta högt ännu...?
Måste bara påminna mig om att ringa svågern för jag vill få datorn fixad, det går inte för sig längre. Datorn har fått bestämma allt för länge nu och det är inte bra. Får ta över tyglarna så fort och bra jag kan helt enkelt. Hoppas bara att svågern kan komma på vad felet är. Jag misstänker vad det kan vara men är inte säker på det.
Publicerat: 2012-11-11 @ 14:28:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!