Färgstarka smycken med keramikens tysta buller bakom luriga leenden

Har varit en intensiv dag även om man inte har gjort så mycket alls. Men jag måste erkänna att det har varit givande på olika sätt. Med andra ord har jag inte så mycket att klaga på över lag även om jag lever ett riktigt tråkigt liv. Jag har inget liv då nästan allt svävar kring min sysselsättning. Efter det händer det sällan saker och när det väl gör det förstår jag mig inte på det överhuvudtaget.
Idag hade vi avslutning på keramiken och det är verkligen synd att vi inte får ha det mer med M. Men både Af och projektets högre insatser har tydligen protesterat hejdlöst till att vi har haft det. Men men... Min urna var färdigbränd och klar när vi kom ner så den har vi tagit hem idag. En bild på den kommer upp vid ett senare tillfälle när jag har hittat min kamera. Den har tydligen fått fötter som allt annat i det här hushållet. Är mer eller mindre besviken på vissa myndigheter också och att det ska vara så svårt att få mer när man får mindre på andra håll. Men som alla säkert vet så går myndigheterna sin egna väg och sätter upp regler och vägmärken efter eget behåg.
Det var något mer...men i all hast glömde jag vad det var. Skrev ett inlägg imorse om att det var 17 dagar kvar men som glömsk och dement som jag är glömde jag bort att det bara var 7 dagar kvar. Vilket i sig gör mig mer stressad och nojjig. Varför ska det vara så tro?
Publicerat: 2012-11-12 @ 18:54:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!