Den onda godfen

En dag som började så bra men slutade med att man har en fruktansvärd värk i munnen. Mycket skoj och tjoande bland hönorna. Blev en del gjort också även om det inte riktigt är färdigt just nu. Men å andra sidan har jag inte gjort så mycket heller.
Har även varit hos tandläkaren och plågat mig mer eller mindre i en evighet. Gick dit i tron att man skulle fixa till en tand där lagningen hade lossnat. Men det var så illa ställt med tanden att det bara var att dra ut den. Jag satt i en evighet där tandläkaren slet och drog i tanden så att den skulle lossna. Efter mycket om och men så gick det. Men ack vad det var jobbigt. Inte något som jag vill göra om direkt. Inget som min arma plånbok kommer att gilla heller kan jag lova.
Nu sitter jag hemma och ojjar mig i min ensamhet med nikotinabstinens i högsta grad. Får inte ta någon snus på minst en timme eller två till. Suckar, hur ska det här gå?
Publicerat: 2012-11-08 @ 20:47:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!