Bakande and med städande vingar

Har varit en dag som har varit fylld med aktiviteter. Under förmiddagen var jag i bakningstider och bakade lite till vårt fredagsmys imorgon samt tacka av vår tupp P då han slutar hos oss imorgon. Det blev förstulna blickar från hönorna som var uppe på vindsplanen. Även dem från Glädjekällan kikade in och talade om hur gott det luktade. Under eftermiddagen blev det till att städa i förrådsutrymmena och flytta över våra saker till ett annat förråd. Blev en hel del att göra och konstigt nog så var det några som fick brått hem. Konstigt eller hur? Jag hann även sy klart våra juldukar som vi ska ha framme till jul.
Har även varit duktig och bokat en tid hos tandläkaren. Inget jag vill men något jag måste då jag har bitit av en bit på en av mina bakre tänder. Vill inte veta hur mycket det kommer att gå på, men måste man så måste man. Så nästa vecka blir det av att laga gaddar och bli mer fattig än vad jag redan är.
Publicerat: 2012-11-01 @ 18:31:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!