Ångvält

 
Har dragit fram som en ångvält under dagen och jag har ingen aning vad jag egentligen har gjort. Har jag gjort saker idag eller har jag enbart retat gallfeber på de andra hönorna? Jag vet inte, mitt selektiva minne har valt att glömma bort det hela. Har munhuggit med E hela dagen och A har hakat på och lärt sig efter mig tydligen. Ha ha alltid lika roligt att lära upp någon att vara som mig. Skämt o sido...det är sagt med glimten i ögat. De som inte förstår och känner oss på H & I skulle inte förstå något och tro att vi är fly förbannade på varandra.
Känner mig inte på humör alls just nu och vill bara vrida vattnet ur saker och ting för att få komma bort långt bort ifrån mig själv. Men det går väl över som allt annat här i livet. Speciellt när det finns de på jobbet som städigt påpekar för mig att jag bara skakar av mig saker som om det vore det ruggiga snö som vräkte ner igår. Har även snöat lite idag med men inte lika mycket som igår. Jag misstänker starkt att mitt dåliga humör och sinnestämning beror på att snön kom igår och vräkte ner. Tycker verkligen inte om snön och önskar att jag kunde bo i Australien eller något annat land där det INTE snöar. Fy och urs för skiten, dessutom fryser jag för mycket när det finns snö och det gillar vi inte.
 
Publicerat: 2012-11-29 @ 18:24:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!