Saker och ting kan hända fortare än vad man tror

Nu händer det saker och jag vet varken ut eller in. Men jag är fortfarande mycket misstänksam och tveksam till saker och ting över lag. Pratade med M från arbetsförmedlingen och det vanliga snacket kom upp givetvis. Men jag fick namnet på min nya handläggare som jag tyvärr redan har glömt bort. Men när det gäller den andra saken så är det fortfarande som om jag får vänta ett tag till. Men jag ska få komma ut i någon form av sysselsättning. Fick ett mail om en plats som verkar lovande, men vi får hoppas att det leder till något. Men jag ser en liten ljusstrimma över det hela.

Åter igen har jag inte gjort så mycket under dagen. Jag är inte förvånad över det egentligen samtidigt som jag blir så oerhört trött på mig själv. Får se vad som händer och sker imorgon innan jag beger mig till mor. Ska följa med henne och Anton till landet över helgen. Vilket ska bli skönt, känner att jag behöver åter igen komma bort från stan och lägenheten.
Publicerat: 2012-05-15 @ 18:38:45


1 kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Tack snälla du !<3 jag har lapp för ögat.. OVANT!

Hoppas du får en fin start på denna dag !



Kram!

2012-05-16 - 07:45:51 | URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!