Rastlösheten dras igång

Vet inte vart jag ska ta vägen utan går runt här hemma och vet inte vad eller hur. Det känns som om jag trampar på samma ställe utan att komma fram eller gå bakåt. Det blir jupare och djupare och det känns inte bra alls. Rastlösheten dras igång på ett obehagligt sätt som gör mig mer orolig och rastlös. Känns konstigt att inte åka iväg och vara aktiv osv. Saknar och gråter över saker jag inte kan rå för eller förstår mig på. Tycker inte om detta alls. Det skrämmer och gör mig mer nervös än vanligt.

Ska iväg och hämta ut ett paket, sedan får vi se hur det kommer att se ut under resten av dagen!
Publicerat: 2012-05-02 @ 14:02:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!