Pacman



Sitter i min lugna vrå i ena hörnet av soffan och spelar pacman. Inte för att det går bra, men det är ett bra tidsfördriv för min del. Det behövs även om jag inte gjort så mycket under dagen. Har mest rullat tummarna och vandrat av och fram i lägenheten. Hunnit med att skicka ett mail till M på arbetsförmedlingen...
Har sådan ångest för att jag kan ha sårat mamma och det gillar jag inte för fem öre. Mår så dålig för att mamma kan ha tagit illa vid sig för något jag sa till henne via sms igårkväll. Pratade med Eva om det och kommit fram vad jag ska säga till mamma. Men jag vet inte hur jag ska lägga fram det till mor. Det här är inget jag tycker om och det tär så mycket på mig att mamma har tagit det illa vid sig. Jag vet ju att hon bara vill väl och att det är hennes uppgift att oroa sig för mig. Men när hon säger att hon har hört på omvägar att jag mår dåligt gör mig ställd och vet inte vad jag ska svara. Så jag svarar att jag får hjälp och det går mot rätt väg. Tydligen tar hon det på fel sätt och börjar krångla. Det jag menade var ju att jag får hjälp och att jag inte vet hur jag ska säga det till henne. Då jag har svårt att prata om mina känslor blir det bara så fel och det märkte jag igår med mamma. Ska höra av mig till henne imorgon då jag har byggt upp mitt självförtroende och vad jag ska säga utan att någon av oss blir alltför sårade och ledsna...

Publicerat: 2012-05-03 @ 21:03:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!