Jag är din vän och vi lär oss av varann

                                         

                                    Så snurra min jord min igen radion spelar vår sång

Är för rastlös och rotlös för att kunna gå och lägga mig. Tankarna snurrar för fullt och snart blir det att stoppa in bommul mellan alla hjärnceller!
Har även skickat iväg ett mail till J för att se om hon vet något om hur det blir och när. Satt länge och väl och formulerade det med lite hjälp av Eva. Tackar för hjälpen by the way.

Publicerat: 2012-05-08 @ 23:41:14


1 kommentarer
Postat av: Eva

Hehe

Det var så lite så, hoppas att du har fått svar! ;)

2012-05-09 - 17:30:39 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!