Halvsover

Sitter och halvsover framför TV:n och inser att jag borde gå och lägga mig. Då jag har några nätter bakom mig då jag har sovit dåligt. Så jag ska avsluta det jag håller på med och sedan brottas med kudden. Imorgon är en ny dag och nya möjligheter.

                                

Vill även göra en viss hund munlös då denne hund skäller mer än vad han brukar göra och han skäller mycket... Det värsta är att ägarn verkar inte bry sig när man säger till utan bara kommer med en massa ursäkter och undanflykter. Det blir väl till att ringa hyräsvärden och störningsjouren snart.

Publicerat: 2012-05-31 @ 20:46:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!