Goda skratt kan förlänga livet

Har suttit och pratat bort hela kvällen med Elza vilket var mycket trevligt och roligt. Fick prata av mig och det kändes skönt att få den respons man kände/känner att man behöver i vissa frågor.
Tidigare på dagen var jag iväg till R & S och pratade med B och det var okay, gick fortare än vad jag hade räknat med. Även där fick jag ur mig en del och fick tips och råd om vissa saker. Får bara hoppas att jag får svar från M snart så att man vet vad som komma skall. Vill inte sitta hemma i all evighet, då ryker tapeterna fortare än fortast. Inte bra inte bra. Blir nu dags till att gå och bråttas med kudden då det är i senaste laget nu. Inte för att jag ska göra så mycket imorgon men lovade B att gå upp skapligt och göra lite nytta.
Publicerat: 2012-05-08 @ 00:14:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!