Frågan är...

Nu är jag riktigt irriterad och jag förstår inte hur svårt det kan vara att svara på ett mail Dessutom har jag skickat iväg jag vet inte hur många mail jag har skickat iväg till M. Börjar ge upp hoppet ännu mer om af och jag vet inte vad som komma skall.
Har inte gjort mer än att förbannat den som uppfann af idag. Men borde göra något även om dagen har passerat. Men det är ingen vidare dag idag och allt är så grått och trist. Mitt humör har ju inte direkt blivit upplyft under dagen. Varför ska jag vara så otursdrabbad?
                                                   
Publicerat: 2012-05-14 @ 18:35:12


1 kommentarer
Postat av: Fanny

var gärna med i min tävling där du har chansen att vinna en Goodiebag!



http://fanniiii.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

2012-05-14 - 19:05:03 | URL: http://fanniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!