Dagen har passerat

Idag har varit en händelselös dag so far och jag har inte alls gjort så mycket. Är ständigt trött och irriterad på saker och ting. Varför är det så svårt att ge ett besked även om det inte är det man vill veta? Varför ska det ta så lång tid egentligen? Inte för att jag är förvånad över huvudtaget, men det är själva principen.
Drömde en massa konstiga drömmar inatt och jag vet inte riktigt vad dem vill säga mig. Dock så tror jag att dem vill säga mig något eller leda mig in på en ny väg med nya mål och en ovishet som gör mig tokigare än vanligt.
Publicerat: 2012-05-23 @ 17:02:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!