Vinnaren av melo 2012

                                       

Några timmar efter att melodifestivalen har gått av stapeln får jag kanske ta och säga grattis till Loreen som vann melodifestivalen 2012. En av de bättre låtarna får jag säga även om jag hade hoppats på Top Cats. Men man kan inte få allt man vill antar jag. Skulle ha skrivit direkt efter, men var alltför trött och febrig för att göra något alls.

Nu sitter man här vid datorn och borde sova för att ta igen all sömn man missat under de två dygn som febern har härgat. Febern är nästintill borta, har väl lite som jag inte känner av. Haleluja för det! Bör som sagt gå och krama kudde, men är på något sätt klarvaken och kan inte somna om. Men oroa dig inte för jag ska göra ett försök så fort jag har kollat färdigt på värsta skitjobben på TV 10. Ha ha har inget liv alls och dygnsrytmen har slagits om totalt nu.
Publicerat: 2012-03-11 @ 03:46:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!