Veckan

Nu är den här veckan över och det är med glädje som jag tar emot helgen. Kan inte direkt säga att jag kommer att minnas den här veckan med någon större glädje osv. Det har inte direkt löst sig till det bättre, men det är heller inte helt olöst. Är för trött för att orka bry mig och engagera mig i det hela just nu. Har bara fått vaga besked om vad som händer, om jag får jobba enskilt eller inte. Så istället för att vänta på att de ska bestämma sig börjar jag att göra ett arbete själv. Att få svar som: "vi tar inte det där nu." "Snälla glöm det här nu och gör något annat."

Nej nu glömmer vi det här och tar helg och bara slappna av en del. Ska visserligen inte göra så mycket under helgen. Ska hem till mor imorgon och låna tvättmaskinen då jag inte har tvättid förrän om två veckor och kläderna börjar sina i både garderober och byråer.
Nu ska jag sitta ett par timmar i soffan och bara vara med en kopp te. Kanske blir det fler för vem vet egentligen?
Publicerat: 2012-03-16 @ 16:15:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!