Städar

                                                           

Går här hemma och pular i hela lägenheten. Är fylld med energi medan jag funderar ut vad jag egentligen vill göra under dagen. Det är inte lätt då jag absolut inte vet vad jag vill göra nu under dagen. Varför ska man vara så förbaskat rastlös för? Tycker inte om det för fem öre.
Så istället för att göra något roligt idag så går jag runt och städar som om jag vore något av ett städartroll. Känner mig dock som det och det måste vara en "vacker" syn eller åtminstonne ganska rolig. Men nu tar jag mig en välförtjänt paus från städanet och sitter ner med en kopp té medan jag funderar vidare på vad jag ska göra när jag väl blir färdig. Om jag blir färdig vill säga då jag tar många micropauser för att skjuta upp saker och ting när det gäller städningen. Varför ska det vara så förbaskat tråkigt att städa när det gäller hos sig själv i jämförelse när man städar hos någon annan? Eller är det bara jag som är som jag är och känner som jag gör? Jag vet att jag inte direkt är som alla andra människor, inte direkt normal eller att jag uppfyller normen. Men ändå! Fast det är ju klart, det skulle vara oerhört råkigt om man var som alla adnra. Inget eget liv utan man går som en klon i allt för höga skor.

                                          
Publicerat: 2012-03-31 @ 15:30:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!