Tvättat

Dagen har gått alldeles för fort och jag vet inte vad jag har gjort idag eller vad jag har hunnit med. Har varit hemma hos mamma hela dagen och kom hem runt 18.00 tiden och jag var helt slut. Skönt att få kläderna tvättade och jag fick inte göra något alls. Kära mor tog hand om alltsammans och det ända jag behövde göra var att hänga upp den tvätt som inte hann bli torr när jag kom hem. Hur ofta händer det att ens mamma skämmer bort en med att tvätta din tvätt? Är evigt tacksam för det, krävs inte mycket för att jag ska bli glad det märker jag det. Men jag har lärt mig att ta vara på de små sakerna också och om jag ska vara ärlig så är det de små sakerna som är de roligaste att få. Hann även ta en prommis med mamma och få god mat som satt som den skulle.

Har egentligen inte gjort mer än så. Pratat med syster med och jag skrattade lite gott åt min kära syster. Men det krävs inte mycket för att dagen ska gå fort. Önskar att helgen kunde vara lite längre än två dagar. Eller vad säger du Anna??

Humöret har lagt sig och kan nu säga att det har återgått till sin normala status igen. Men jag måste säga att mitt humör fortfarande är instabilt och kan skifta igen om det är någon eller något som retar upp mig igen. Det går inte att reta upp mig ostraffat och det kommer att ske direkt som vissa har för brått med saker och ting Punkt!
Publicerat: 2012-03-17 @ 20:18:50


1 kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag menar ju det. Veckan borde innehålla 5 helgdagar och 2 arbetsdagar. Eller möjligtvis bara en enda

2012-03-18 - 12:49:59 | URL: http://imaginerium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!