Släppa och fokusera

Nej nu ska jag släppa allt och fokusera på det som verkligen får mig att må bra. Det kommer inte bli lätt för jag är fortfarande riktigt arg och sårad. Jag är inte den som blir så här förbannad, det brukar bara ta mycket längre tid än så här och sedan gå över på ett par sekunder. Men nu har det suttit i ett helt dygn och jag skakar fortfarande av ilska.

Nej nu ska jag sätta på lite musik och ta fram en bok för att koppla bort omvärlden lite. Det är inte bra för min själ att jag ska må så här. Varför är det ingen som lyssnar?
Publicerat: 2012-03-15 @ 18:02:56


1 kommentarer
Postat av: Anna

För att man inte förstår vari felet ligger och därför inte vet vad man förväntas lyssna efter eller för den delen göra?

2012-03-15 - 19:37:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!