Sjuklig eloge

                           

                            En skylt uppe i Vemdalskalet

Känner mig lika avdankad som den här skylten och kundvagnen och inget tycks hjälpa mer än att vänta ut skiten som härjar i kroppen. Har nog inte mått så här dåligt sedan...tja jag vet inte när. Sist jag var sjuk var det nyår och det var inte lika hemskt som detta även om det var hemskt.
Huvudet känns 6 gånger så stort och varje muskel i kroppen ömmar så jag vet nog att jag lever. Det här är inget jag önskar min värsta fiende för fem öre. Nej det är hemskt och jag kanske låter som en bortskämt barnunge men det är inte alls roligt att vara sjuk. Känner mig instängd även om jag tog mig en kort prommis till tvättstugan för att boka en tvättid. Suckar....om två veckor får jag komma åt tvättstugan och det är ingen höjdare, alltid får man vänta på att få använda maskinerna som inte är så värst bra. Ja ja inte mycket att göra åt ändå, för det sker ingen förändring här i cyberrymden. Willhem gör inte så mycket nytta ändå och jag har inte så mycket förtroende för dem.

Melodifestivalen ikväll då, hyser inte några förhoppningar på tävlingen då det inte är några värst bra bidrag som är bra. Baby Dolls kanske på sin höjd men sedan vet jag inte. Visst jag gillade Björn Ranelids och Torsten Flincks bidrag med och förstår inte den uppståndelse som skett i pressen. Som om de kunde ha gjort bättre än dem!? Nej jag ger dem båda en eloge för att de ställde upp och gav en mångsidig variation på tävlingen som har nått botten nu med RÅGE...
Publicerat: 2012-03-10 @ 16:49:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!