Sjuk

Har varit hemma idag från kursen med hög feber, en irriterande hosta som heter duga. Har sovit bort stort sätt hela dagen och har nu ont i hela kroppen. Första gången som jag är hemma från kursen och jag känner att det tar emot. Men vad kan man göra när man känner sig mer död än levande?
Dessutom så tror jag inte att jag missade så mycket av dan ändå. Det var bara en halvdag och avslutning på lokalvården och jag slipper att bli hånad över min konstiga humor och allt vad som hände igår.

Nej nu ska jag gå och lägga mig igen och värma mig under täcket med lite musik i öronen.
Publicerat: 2012-03-09 @ 14:40:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!